Wednesday, August 19, 2009

Convocation UTP 2009



HI friends,
lama xedit blog nih. Mcm2 perkara telah berlaku dalam masa setahun nih. Tp xmengapalah, hidup kena diteruskan juga. Baru2 ini, 16th August 2009, hari yg sangat bersejarah utk aku bcoz dengan rasminya aku memperoleh Bachelor of Engineering(Hons) in Elctrical & Electronic.




Paling kiri, Yang Hajarul Aira(Era), Tengah , Firzalaila Syarina (Fir) and me. Masih dlm persiapan sebelum bermulanya convocation. Sempat pose lg tuh. Thanx girls sbb tolong. Susah sebenarnya nak pakai robe nih. Teramik plak size M yg padamula muat2. xsangka pulak bile ari convo jd besar. Adakah aku yg mengecil???


Thank mak n abah, coz support selama nih. Without u, i lost the path in my journey to achieve success in this world. Thanx buat kawan2 yg support aku selama nih di UTP. Buat batu2 penghalang pun, terima kasih byk juga. Kerana ni satu cabaran wat aku utk tingkatkan mutu dan prestasi diri utk masa hadapan.




Thanx Bro,Ez,ALen n Era for da give. Wish u all happiness wherever u are. I'll love it as u all love me...NAk nangis rasanya apabila berpisah dengan kawan2. mana xnyer. 5 tahun bersama mengharungi zaman susah n senang dlm EE. kena maki hamun dgn lecturer n GA, but still we did it until end. Moga kalian sumer dapat keje besar n duit pun masyuk besar. Jangan lupa rakanmu di sini yg masih di UTP utk perjuangan yg baru (MSc in Electrical & Electronic by research).



2 comments:

My Name is Far said...

Intan, chaiyok! hehe.. buktikn anda boley! hee keep in touch ya hehe :)

bealldandy said...

intan....ko mmbr ngn firzalaila syarina ehh?....ko bleh add aku x?....n ko bley suh firza add aku x?...firza tu long lost fren aku time skolah rendah....sktsg...sorg je firzalaila syarina kt dunia ni yg aku tahu....btw aku wan mohd ehsan....ko try r tanya firza kalu die ingt...thnx intan....ni email aku...bealldandy@yahoo.com